28.11.14

FITNESS: Daily fitness routine


 

Fit n Chips, zoals in de naam van onze blog staat, proberen Hadassah en ik ons leven 'fit' te leven. Dat houdt in dat wij over het algemeen gezond eten en het leuk vinden om te sporten en nieuwe recepten te ontdekken.

 
Ik doe elke dag één bepaalde workout: De 10 minute abs workout van Fitness Blender. Zoals je begrijpt duurt deze workout maar 10 minuten en wordt er gefocust op je buikspieren. Met deze workout verbrand je 70 calorieën, maar dat is natuurlijk niet de enige benefit. Je krijgt er ook abs van! Je zult misschien denken, dat is teveel moeite en het duurt veel te lang. Maar dat is echt niet het geval! Ik heb persoonlijk niet heel veel vet op mijn buik maar ook niet heel weinig, gemiddeld dus. Ik ben weer met deze oefening begonnen sinds een week en ik zie nu al resultaat! Verbazingwekkend, toch?
 
Deze oefeningen komen voor in de video die ik elke dag op YouTube opzoek, elke oefening duurt 45 seconden en je krijgt tussen de oefeningen 10 seconden om te rusten en je klaar te maken voor de volgende oefeningen.
 
1. Flutter Kicks
2. Rotation Reach Crunch
3. Pilates Side Hip Raise
4. Russian Twist
5. Toe Touch Crunch
6. Pilates Leg Pulls (facing up)
7. Pilates Leg Pulls (facing down)
8. Pilates toe Taps
9. Knee Tuck Crunches
 

 
 
 In dit filmpje is er een vrouw die alle bewegingen voordoet en een man die verteld wat je moet doen.
Dit is dus mijn daily workout routine, maar ik loop eens in de zoveel tijd hard, longboard en doe regelmatig beenspier oefeningen. (denk aan squats, lunges, bridges)
 
REMEMBER: SUMMERBODY'S ARE MADE IN THE WINTER!
 
 
Liefs, Sarah
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten