9.11.14

FASHION: Blouses

 Ik ga vandaag wat vertellen over mijn absolute favoriete kledingstuk van deze herfst. Namelijk, blouses. En dan met name houthakkers blouses.



 
Blouses (ik heb er echt moeite mee om dat woord te typen) zijn mijn favoriete kleding stuk omdat ze zo multifunctioneel zijn. Je kunt er van alles mee doen. Je kunt ze onder een trui dragen, over een trui, helemaal dicht knopen, een beetje open of helemaal open, om je middel en over je schouders en zo zijn er vast nog wel meer opties te bedenken, maar deze manieren gebruik ik het meest.

Ik vind blouses ook leuk om oversized te dragen. Zo heb ik 3 XL mannenblouses gekocht. De eerste van links, de derde van links en de laatste. Je denkt misschien dat je deze alleen maar los kan dragen, maar ook deze wordt tegenwoordig onder truien en over truien gedragen. Hier ben ik heel blij mee want dit geeft de echte blouse fan nóg meer opties.
 
Ik heb in totaal 6 blouses met ruitjes, ook wel houthakkersblouses. Ik heb ook nog twee blouses die ik alleen maar ergens onder draag, een witte en een lila. Die vind ik niet mooi genoeg om normaal te dragen maar de kraagjes zijn wel handig als leuk detail.
Van links naar rechts:
Grijs XL - CC industries
Donkergrijs - costes (van €60,- naar €10,- !!)
Bruin/oranje - KMO works
Rood/blauw - H&M
Paars/Blauw - Primark
Groen/Blauw - Ben Green

Geen opmerkingen:

Een reactie posten