10.11.14

FASHION: Outfit Sarah #3

 
 







 

Jas - Review
Colbert - H&M
T-Shirt - HEMA
Broek - C&A
Schoenen - Thrifted (unknown brand)

Deze outfit is eigenlijk heel basic. Een effen shirt met een jasje erover die een rustig printje heeft. maar ook al is het zo basic, er is wel over nagedacht. De broek sluit nauw aan, dat maakt dat hij er netjes uitziet terwijl hij niet helemaal effen zwart is. De colbert is getailleerd waardoor je middel geaccentueerd wordt. voor de meeste meisjes werkt dit in het voordeel, zo ook bij mij. Als je dus niet zo'n slanke taille hebt in vergelijking met je heupen, is het handig om kleding te dragen waar het accent juist op je middel valt. Zoals dus een getailleerd jasje maar ook een jurkje die een hoge taille heeft en rokjes in je middel dragen werken mee.
Deze outfit kun je eigenlijk overal wel naar dragen, naar school, maar ook op een wat formelere gebeurtenis. Als ik deze outfit naar school zou dragen zou ik denk ik gaan voor mijn dc. Martens zodat de outfit er net wat nonchalanter uitziet.

Liefs, Sarah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten