26.11.14

STORY TELLING: A peek into my dear notebook








Eigenlijk heb ik hem altijd wel bij me. Als er iets in me opkomt, een zin of een idee, schrijf ik het op. En als ik dan eenmaal begin met schrijven komt er vanzelf een heel gedicht uitrollen. Voor mij is het ook een manier om even mijn gedachten kwijt te kunnen. Een soort uitlaatklep voor dingen die me tegen zitten of juist heel leuk zijn. Ik heb ooit wel eens geprobeerd een dagboek bij te houden, maar dat is zoveel schijfwerk. Daar had ik dus helemaal geen zin in. Voor mij was het alleen nuttig om het hetgeen op te schrijven wat er in mijn hoofd speelde. Dus op een goede dag pakte ik een notitieboekje uit mijn kast en begon gewoon te schrijven.

Een tijdje geleden heb ik dit gedicht geschreven.
Liefs Hadassah


Hadden jullie vroeger ook een dagboek?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten