12.11.14

REVIEW: Sleek palletten


Als ik iets leuk vind is het wel oogmake-up en dan vooral oogschaduw is mijn favoriet. Deze twee paletten heb ik een tijdje terug gekocht. (De links waar je de paletten kunt bestellen staan onderaan.) Ik heb ze nu dus al een tijdje en heb ze ook redelijk vaak gebruikt.


 
De paletten worden geleverd in een soort doosje als verpakking. Voor normaal gebruik vind ik het doosje zeker niet praktisch, maar de ingrediënten staan erop dus dan is het altijd handig om hem te bewaren.

 
Ik heb de paletten: “Ultra Mattes V2 Darks” en “Garden Of Eden”. Ze zijn allebei in donkere tinten omdat ik het makkelijk vind om daarmee te werken. De paletten zijn qua kleur zo samengesteld dat de kleuren heel goed te combineren zijn. Zo kun je dus met 1 palet al een complete look maken.

 
Ik heb de Ultra Mattes V2 Darks gekocht omdat de kleuren mij erin erg aantrokken. Deze kleuren zul je niet snel gebruiken om een normale look te maken. Met dit palet heb ik weer veel nieuwe ideeën gekregen voor een beetje meer abstractere looks.


Het palet Garden Of Eden is toch wel echt mijn favoriet. Doordat er duidelijk 2 soorten kleuren inzitten is het makkelijk om met die kleur soorten een look te maken. Het is ook heel makkelijk om een smokey-eye te maken met de paarstinten. Maar om de groene tinten met de paarse tinten te combineren kan ook weer een heel interessant resultaat opleveren.

 
De paletten bevatten allebei 12 kleuren vol met pigment. Ze zijn heel makkelijk om op je oogleden aan te brengen. Soms zijn ze wel een beetje korrelig maar over het algemeen valt dat ook wel weer mee. Vooral de kleuren met een duidelijke kleur (zoals de aqua-blauwe kleur van Ultra Mattes V2 Darks) zijn sterk gepigmenteerd.
Ik ben zelf erg tevreden over deze paletten, zoals al te merken was. De paletten zijn niet erg duur maar zijn wel van erg goede kwaliteit. Dus echt een budget-musthave!

Liefs Hadasssah
Welk palet vinden jullie de mooiste?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten