11.12.14

FITNESS: #DOcember challenge


 
Ik ben samen met Renée, een vriendin van mij, een best lastige challenge aan het doen voor de maand December. Het gaat hier om de #DOcember challenge. Zoals je wel kunt raden, gaat het hier om actief zijn in de maand December!

De challenge daagt je uit om in de maand December, 70 kilometer hard te lopen. Ik hoorde er een week te laat van, dus voor mij is het 70 kilometer in drie weken.. Dit is nogal een uitdaging, dus daarom kan ik alle steun en motivatie gebruiken!
 
Ik ga er voor en zorg dat ik 70 kilometer ren deze maand, ondanks alle toetsen, verslagen, huiswerk en feestjes, ik ga het halen! Ik zit nu op de 16 kilometer en morgen ren ik er weer 7, net als vandaag.
Omdat het best lastig is om zoveel te rennen met een druk atheneum leven wat ik leid,  kan ik álle steun en motivatie gebruiken. Daarom heb ik even op We Heart It gekeken (mijn fave motivatie site) en heb ik mijn favoriete plaatjes opgezocht die mij motiveren om door te gaan.
 
Aan het eind van de maand post ik of het is gelukt en hoe het is gegaan.
 
Hier wat uiterst belangrijke motivatie, de runners onder ons zullen het begrijpen. ;)
 









 
 
Liefs, Sarah

Doe jij ook wel eens ren challenges?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten