26.9.14

BEAUTY: This is how I do it



Het gaat er niet om hoeveel je hebt, maar dat je de producten hebt die jij fijn vind om mee te werken. Iedere manier is de goede manier zolang je zelf maar blij bent met het resultaat. Make-up is iets moois wat meisjes kunnen gebruiken om hun gezicht het mooist uit te laten komen. Ik vind het zelf ook heel leuk om op mijn gezicht te prutsen met nieuwe kleuren en technieken en soms komen er heel verrassend mooie of abstracte dingen uit.




Iedereen brengt op een andere manier make-up aan, gebruikt andere producten en technieken. Ik zelf ben een oogschaduw-meisje dus concentreer in elke look op mijn ogen. Maar dat kan niet zonder geweldige paletten en fijne kwasten. Ik gebruik paletten van W7, Sleek, MUA, Kiko, Maquillage en nog een paar losse kleuren van diverse merken. Mijn kwasten zijn van LOOK, Gosh, Body&Soul, Yves Rocher, Hema en Etos. Aan de merken te zien hoeft make-up dus niet duur te zijn. Natuurlijk is het de inner beauty die je mooi maakt, maar als je je dan toch met make-up bezig houdt, gaat het vooral om de manier waarop je het gebruikt. Want een lippenstift van Bobby Brown is evengoed niet mooi op je voorhoofd als eentje van de Hema. En er is niks mis met beide, het gaat alleen om de manier waarop je de producten gebruikt. De rest van mijn make-up collectie zullen jullie vast nog wel voorbij zien komen.
Het gaat er niet om hoeveel je hebt, maar dat je de producten hebt die jij fijn vind om mee te werken. Iedere manier is de goede manier zolang je zelf maar blij bent met het resultaat. Make-up is iets moois wat meisjes kunnen gebruiken om hun gezicht het mooist uit te laten komen. Ik vind het zelf ook heel leuk om op mijn gezicht te prutsen met nieuwe kleuren en technieken en soms komen er heel verrassend mooie of abstracte dingen uit. Ik doe mijn make-up elke dag anders, geen Daily Make-up voor mij dus. Natuurlijk is er wel een basis van foundation, mascara, lipbalsem, concealer en m’n wenkbrauwkit. Verder vind ik het leuk om te variĆ«ren met oogschaduw, passend bij de stemming en tijd die ik heb. Ik geef toe dat ik niet weinig make-up gebruik. Voor mij is het belangrijk dat ik nog wel op mezelf lijk en geen plamuurgezicht heb waar je, als je blaast, de poeder ervan af ziet vliegen.
Make-up is voor mij een hobby, ik experimenteer en leer elke keer weer. Ik hoop dat jullie mijn looks leuk zullen vinden en ook  nog wat aan mijn tips zullen hebben.
Liefs, Hadassah




Wat voor make-upmeisje ben jij?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten