24.9.14

FOOD: Havermout, banaan en kokos


Meestal kom ik in mijn pyjama naar beneden, nog met slaaphaar en een makeuploos gezicht. Dan ben ik wel even blij dat ik alleen ben. Ik vind het heerlijk om ’s ochtends alleen te zijn en met mijn bedsokken over de vloer te schuiven. Ik begin dan met een kopje koffie om even wakker te worden, en ga daarna een ontbijtje maken.


Mijn ontbijtje van Dinsdag. Havermout met bananenplakjes en kokos er overheen gestrooid. Ik kies vaak voor havermout ’s ochtends, omdat het heel vullend is, zodat ik op school een fijn gevuld en warm gevoel heb, vooral in de winter hou ik hier van. Hier heb ik er bananenplakjes en kokos in gedaan.  De appelplakjes erbij waren eigenlijk net iets te veel, maar het zag er zo leuk uit!

Liefs, Sarah





Wat eet jij ’s ochtends?


2 opmerkingen:

  1. Waar haal jij je havermout vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi leuk dat je op onze blog kijkt! Havermout is eigenlijk in elke supermarkt wel te koop. De verpakking is te herkennen met een woord als, havermout, havervlokken of rolled oats. Bij biologische winkels hebben ze het ook.

      Verwijderen